Visualizzazione post con etichetta napoli. Mostra tutti i post
Visualizzazione post con etichetta napoli. Mostra tutti i post
Solo a Napoli Il Ciuccio....Vola!!!!!!!!!
Posted On domenica 14 febbraio 2010 at alle 13:28 by FedeleCanta Inter.............. Josè Mourinho!!
Posted On venerdì 3 aprile 2009 at alle 18:29 by FedeleInter Napoli, Poesia del Calcio!!
Posted On domenica 30 novembre 2008 at alle 18:09 by FedeleBandiere neazzurre, magliette a strisce scure,
nu fiume 'e gente allera, na folla a dduje culure,
se canta cammenanno, na musica e nu coro
viaggia cu sti cumpagni purtanneli a S.Siro.
Ma quanno 'e squadre scenneno dirette a centrocampo
pe saluta' stu pubblico e ghi' po' primmo tiempo
forte s'aiza 'ncielo miez'a migliar'e ggente
auta 'a voce 'e Napule senza paura 'e niente.
Primma dint'o silenzio po' fra li fischje e allucche
sta voce maje nun more ma ntrona dint'e vocche
de tifosi azzurri e arriva a tucca' 'o core
danno forza e curaggio a ogne jucatore.
Joca senza sparagno 'e forza e de passione,
senza cchiu' piglia' ciato, 'o Napule a pallone
e quanno alla fine l'arbitro dice ca e' fernuto
nu fiume 'e gente allera, na folla a dduje culure,
se canta cammenanno, na musica e nu coro
viaggia cu sti cumpagni purtanneli a S.Siro.
Ma quanno 'e squadre scenneno dirette a centrocampo
pe saluta' stu pubblico e ghi' po' primmo tiempo
forte s'aiza 'ncielo miez'a migliar'e ggente
auta 'a voce 'e Napule senza paura 'e niente.
Primma dint'o silenzio po' fra li fischje e allucche
sta voce maje nun more ma ntrona dint'e vocche
de tifosi azzurri e arriva a tucca' 'o core
danno forza e curaggio a ogne jucatore.
Joca senza sparagno 'e forza e de passione,
senza cchiu' piglia' ciato, 'o Napule a pallone
e quanno alla fine l'arbitro dice ca e' fernuto
Milano sta chiagnenno:'o Napule ha venciuto!!!
fonte l'accadema della cotica
p.s. bella poesia meno male che la cotica non ha colpito
fonte l'accadema della cotica
p.s. bella poesia meno male che la cotica non ha colpito





























